Portal finanțări
Suită de aplicații dedicată sprijinirii instituțiilor care doresc să organizeze competiții pentru acordarea de finanțări pentru diverse entități – publice sau private, agenda educaționala, sportivă, culturală sau oricare agenda o instituție dorește să o deruleze
- Modul depunere - un modul pentru public, care are rolul să depună solicitările într-un mod structurat și conform ghidurilor de finanțare, modulul este capabil să preia toate datele și să genereze solicitările de finanțare în format PDF, de asemenea se poate activa verificarea de semnătură electronică calificată, astfel încât documentele și fluxurile subsecvente o să fie doar electronice, depunerile pot fi continue sau în anumite sesiuni organizate de către finanțator
- Modul evaluare - specializat pentru evaluatori care au acces la fiecare dosar, fiecare evaluator trebuie să puncteze independent, conform grilei de evaluare stabilită prin ghid modulul calculează punctajul automat și întocmește lista de proiecte selectate
- Modul contractare - acoperă fluxul de generare, și semnare electronică al contractului principal și ale anexelor de către solicitanți și entitățile finanțatoare
- Modul decontare - finalizarea procesului prin realizarea documentelor necesare pentru decontul sumelor și a procesului verbal de finalizare a proiectului - încărcare de facturi, contracte, comenzi, bonuri fiscale și alte documente de decont precum și deconturile de imagine ale proiectelor
- Modul feedback - oferă fiecărui participant o unealtă foarte puternică - feedback printr-un cod QR al fiecărui beneficiar final al proiectelor - cetățenii participanți
- Modul integrare site - permite afișarea diverselor liste - liste de proiecte câștigătoare, liste punctaje, etc
- Modul administrare - permite o personalizare și administrare a soluției într-un mod cât se poate de complet.
- Modul securitatea datelor - având în vedere natură sensibilă a domeniului, modulul de securitate a datelor criptează toate depunerile astfel încât conținutul acestora să fie disponibil doar după încheierea perioadei de finanțare
Rezultate până în momentul de față: 20 de mii de dosare care nu mai există în formă letrică, ci doar în formă digital